facebookgrupper <3

HAHA ligger här hemma och garvar ihjäl mig. Helt seriöst så älskar jag vissa fb-grupper. Vissa träffar bara så jävla rätt. Älskar när man har gått och funderat/diskuterat på en sak i flera år, så finns det en grupp om exakt det på fb hah!!!

Mina absoluta favoriter just nu:

"Vi som undrar hur fan rullstolstjejen i Fucking Åmål plingade på dörren"
"All those years i watched Arthur, I never knew what animal he was"

Och dessaä älskar jag också:
"I WANNA PARTY LIKE THEY DO IT IN THE AMERICAN PIE MOVIES!!!"
"Alla vi som löpte på Stadiums löparbanor när vi var små!"
"Jag är rädd för tjejen i Apolivareklamen" 
"Vi som älskar att ha kodnamn på folk"

HAHAHAHA. Garvar ihjäl mig, just för att detta verkligen är saker jag suttit och snackat sjukt mycket om med mina vänner! Kanske inte lika kul för er som för mig men var tvungen att dela med mig av detta ändå! Jaja, nu ska jag plugga buddism och sedan sova! Hugs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0