vila i frid ♥

Hej på er! Kom precis hem från min gammelfarmors begravning.. Riktigt jobbigt faktiskt, trots att jag inte träffat henne på ett par år.. Sjukt jobbigt att se nära och kära vara så ledsna också.. Men det var en fin begravning och hon blev väldigt gammal och levde ett fint liv och var väldigt älskad, och jag vet att hon har det bättre nu än vad hon hade på slutet. Hela 99 år skulle hon fylla i år. Vila i frid Stina ♥

Men men, ikväll då? Har ingen aning om vart jag ska ta vägen ikväll men ska i alla fall fira valborg med mina lovely friends hihi. Vi ska grilla och partaja verkar det som :) Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning på nytt! Vi hörs kanske senare, om inte: ha en fin kväll! HUGS ♥

3799458895_0fec4dda2a_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0