sanning eller konsekvens

Jag, Bea och Virran har väldigt många "intern-skämt", "kod-ord" och även smeknamn på folk som oftast bara vi förstår hah! Smeknamn som t.ex "Månskarln", "xxx-arm", "xxx-mun", "xxx-fingret" osv förekommer ofta i vår vardag haha! Här om dagen var vi inne på monki och såg en sk "sanning eller konsekvens-tröja" och jag kände att jag bara måste se den filmen igen! Ni minns den väl? Om ni gör det antar jag att ni fattar vilken tröja det är vi talar om också, den där orangea fina tröjan haha.. Anywayzzz, har laddat ner filmen nu så ska lägga mig och titta på den :D Var egentligen bara det jag ville säga! Godnatt :*


Här har vi Nora i den omtalade, flashiga "sanning eller konsekvens-tröjan" hah


Kommentarer
Postat av: BEA

Åh!! love it <3 hahah

2010-12-30 @ 12:51:42
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0