sex and the city

HEJ! Kände att det var dags att skriva ett par rader här igen, och passar på nu när jag bara ligger hemma i min ensamhet. Jag gick emot strömmen ikväll och stannade hemma istället för att dra ut. Kylan där ute tar kål på mig och kände inte för att stå i kö och frysa halva natten. Så jag stannade helt enkelt inne ikväll. Har laddat ner sex and the city-säsonerna och nu har jag kollat igenom hela första säsongen på några timmar. Väldigt bra serie faktiskt, har aldrig gett den en chans tidigare då jag vägrat att se på någonting annat än OC och L word, hah!

Annars då? Jo, med mig är det bra och jag har hade en fin jul igår. Har dock en ny dator som touchpaden vägrar funka på då och då, det gör mig tokig! Måste ringa onoff direkt imorgon och se till att de fixar det. Fan att de aldrig kan leverera hela datorer!? Förra datorn jag köpte därifrån la av helt efter 8 dagar.. Nej, nu ska jag fortsätta titta på SATC! hugs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0