i must admit that i been feeling so alone. it's what i am, it's what i’ve been, what i’ve become

Ska lägga mig nu och äta glass och titta på film. Har haft en riktig slappardag idag, ganska skönt faktiskt. I veckan som kommer måste jag ta tag i några viktiga saker, fy vad jobbigt. Jag gillar inte att vara vuxen, alls. Jag saknar redan att få gå i skolan och träffa mina underbara vänner varje dag! Saknar i princip alla i fr07.. Nu i efterhand ångrar man lite att man inte tog tillvara på skoltiden bättre. Jaja, godnatt hörrni! HUGS <3

(Har förresten ändrat lite i designen, det kanske ni märker? Ful som vanligt men bättre, hah!)


Haha, hittade massor av gamla bilder på min brors hårddisk.. Den här är från sommaren -09!

Kommentarer
Postat av: carran

Du är så jäkla snygg!

2010-07-27 @ 11:40:22
URL: http://carranjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0