städastädastäda

Oh my god.. Jag är helt död redan! Fick något ryck och började städa/rensa ALLT jag äger och har! Smycken, smink, böcker, papper, ALLA lådor osv. Helt sjukt. Det ser ut som ett bombnedslag här och jag förstår inte vart allting kommer ifrån!? Har hittat 9 st mobilladdare som inte passar till min nuvarande telefon eller mina gamla!? Jag är en sån människa som sparar på allt men nu har jag slängt sjukt mycket saker jag aldrig trodde jag skulle kunna slänga.. Bland annat 4 mobiltelefoner, 1 digitalkamera, 2 mp3 och 2 plattänger..

Anledningen till att jag verkligen STORstädar allting just idag? Imorgon ska jag och mamma måla om i mitt rum och göra om lite, wei! +Att jag var trött på alla stökiga lådor och trassliga sladdar och trasiga grejer! Nu jävlar ska det bli fiiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0