student 2010












(sorry för KASS kvalité, bilderna blev så när jag förstorade dem hah..)

Nu är det över en vecka sen vi tog studenten. HERREGUD vad tiden går snabbt.. Skulle helt klart gå om gymnasiet bara för att få ta studenten igen, LIVETS DAG! Saknar redan alla underbara tjejer i FR07, bästa klassen någonsin <3 MEN vi får se till att träffas så ofta som vi ara kan :) Vårat flak var btw snyggast ever, rosa, svart och vitt gick det i och på sidorna stod det "JÄVLA AMATÖR, BLI FRISÖR" och "utan mitt löshår känner jag mig naken, rädd, expoed!" haha. Ja, studenten var fan bästa dagen i mitt liv. Helt klart. LOVE

Kommentarer
Postat av: Kähäri

HAHAHAHA, det ser ut som jag står och sjunger i flaskan. Så fult!!

2010-06-17 @ 15:10:11
URL: http://carriebitar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ni var jättefina :) Kul att se er.

2010-06-17 @ 15:23:23
URL: http://sofienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0