clean

Hej! Har varit väldigt kass uppdatering men har varit jättetrött och sliten i flera dagar nu. Idag sov jag som sagt till typ kl. 17.. Haha! Men nu ikväll har jag+mami storstädat mitt rum! SÅÅÅÅ jävla skönt! Nu är det helt rent och fräscht härinne, det typ ekar haha! Och så duschade jag nyss, gjorde hårinpackning, ansiktsmask, rakade benen och allt såntdär tjejigt (gjorde det inte här om dagen när jag skrev att jag skulle det) och nu har jag smörjt in mig med mitt älskade strawberry/cheesecake body butter som jag köpte i thailand, YUM! Luktar helt sinnessjukt gott. Ångrar att jag inte köpte med fler hem :( Har bara 1½ kvar.. Snyft! Jaja, nu känner jag mig i vilket fall som helst som en ny människa i ett nytt rum och nu ska jag bara njuta av några bra filmer ikväll! Ha en fin kväll <3 HUGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0