fuck school

Uhä, sitter och pluggar matte. Har två jävla prov kvar att göra.. Men det går ganska bra nu, är snart klar med ett kapitel så ska göra det provet på tisdag tänkte jag, skönt att få det avklarat! Oj, nu ligger foppaälski och drömmer mardrömmar tror jag, eller så har han fått typ epilepsi :| Stackarn.. Måste gå och försöka väcka honom och sen plugga vidare! PUSS

update: FAN vad skönt att se på den sk. "g-planen" som min lärare skickat att jag slipper göra 20 sidor om jag siktar på enbart g!!! Och det gör jag nu, pallar inte plugga 20 sidor för ett vg eller mvg. YEY!

update 2: Och nu kom mamma hem med lite godis också. Ångesten försvann för ett ögonblick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0