hair

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med mitt hår. Är äckligt trött på det just nu..
Det allra första jag ska göra är i vilket fall som helst att tona min utväxt. Har bestämt mig för att helt sluta färga mitt hår och ska i fortsättningen bara använda intensivtonigar då det inte sliter lika mycket på håret plus att det är ett rent helvete att få håret ljusare/sin naturliga hårfärg tillbaka om man hela tiden färgar håret svart då det aldrig går ur..
Jag trivs absolut bäst i kolsvart hår, och det är även det jag passar bäst i enligt mig själv och de flesta andra. MEN i längden blir det så jävla tråkigt att jag spyr. Så nu är ju frågan, vad FAN ska jag göra med mitt hår? Ska i alla fall spara ut allting så det blir samma längd på allt, just nu är det väldigt uppklippt + att jag har page på ena sidan (haha!!!) eftersom jag hade kort på ena sidan för ca. ett år sedan. Måste även gå iväg till läkaren för att ta prover pga. att jag tappar sjukt mycket hår. Förmodligen stress och sådant, men var hos läkaren för ett par veckor sedan och han ville ta ca. 10-20 prover :| Har inte varit iväg och tagit testerna än då jag alltid svimmar när jag tar blodprov..

Nej, det här blev jävligt långt och tråkigt men ja, vafan ska man göra? Vill ha tillbaka mitt långa, tjocka, vågiga, friska hår. Nackdelen med att gå frisör är att man trixar så jävla mycket med håret att man förstör det haha. Tur att det finns inpackningar, värmeskydd och silkesdroppar <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/705095/images/2008/ida_20110956.jpg
Gråter fortfarande en skvätt när jag ser den här bilden.. Att ingen hade lärt mig vad silvershampo/toning var är ju en annan femma. Nu jävlar blir det sparande+vårdande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0