loreal vitamino color

Förresten! Innan jag somnar måste jag tipsa om ett shampo jag testade här om dagen. När vi var på frisörmässa i Jönköping i våras någon gång fick vi lite goodiebags och några innehöll testprodukter. Hittade en liten test på ett shampo från loreal som heter loreal vitamino color. Jag gillar verkligen loreals produkter och ett stort +++ med just detta shampo+inpackning är att de luktar GUDOMLIGT. Antar att många av er luktat på denna hårspray? Det luktar exakt likadant, alltså hallon! Shampot är ett color-shampo och skyddar alltså färgen i färgat hår. Dessutom blir håret väldigt lent och glansigt, följsamt och lätt att reda ut! Då jag fått den hårfärg jag är ute efter kommer detta absolut bli en ny storfavorit!

Lóreal Vitamino Color Schampo och inpackning, 2x500ml i gruppen Hårprodukter(Märken) / L'oreal / Schampo hos Eanos AB / Headzone (LOREAL-VITAMINO2X500)

 

Finns att köpa HÄR, shampo+inpackning 500ml för 349:-, riktigt billigt och det är värt att investera i bra hårprodukter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0