några sekunders lycka

Idag gjorde jag ett prov. Mitt sista prov någonsin kanske? Har dock 3 inlämningsuppgifter kvar nu som ska vara inne imorgon, har inte börjat på någon än! BRA nelle! Idag fick jag dock reda på att jag fick godkänt i matten, så jävla skönt. "Hoppade av" kursen i ettan så hade några prov kvar att göra för att kunna få godkänt, och nu har jag gjort det och det är så jävla skönt! Men okej, 3 grejer kvar.. eller okej, 4 med årsrapporten. men sen, då är jag fri. Förstår ni? FRI FRÅN SKOLAN! ÅHÅÅÅ <3 Jaja, kommer inte lägga upp några intressanta inlägg här alls förrän efter helgen. DÅ ska jag försöka börja lägga upp lite mer bilder osv! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0