extas

Fick tips om hemsidan members.com som har ett superbra erbjudande på nelly-skor just nu!
Massa fina skor för 99 (NITTIONIO!!!!) kronor styck! Gick in direkt när jag hörde det och
registrerade mig, men det skulle ta 3 dagar innan de godkände det och erbjudandet varar
bara i 4 dagar. Men fick en inbjudan av Mathilda så jag kunde handla direkt, weiii! Och blir
man "inbjuden" får man dessutom 50 kr att handla för!
(Skriv er mail till mig om någon skulle vilja ha en inbjudan? Haha)


Fick alla dessa skor för 285(!!!!!) kr inkl. frakt, jag klagar inte haha..
Ange ILIKEMEMBERS i kassan så får ni ytterligare 100kr i rabatt!
Är i total extas nu haha!

Kommentarer
Postat av: olivia

jag vill :D

2011-12-16 @ 14:20:12
Postat av: nathalie

Det står att din epostadress redan är tillagd, tror det kan bero på att du har ett understreck i din email, funkar tydligen inte då :/ Nu har erbjudandet gått ut, men har du någon annan mail utan punkt/understreck så skicka den till mig så kan du iaf ta del av andra bra erbjudanden och få 50 kr att handla för :)

2011-12-17 @ 02:13:15
URL: http://jnathalie.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

2012-02-26 @ 15:10:00
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0