and if you die, i wanna die with you

Shit vilken seg helg jag har haft. Ja, lördag och söndag alltså. Fredagen var ju allt annat än lugn haha! Ler bara jag tänker på den. Igår var jag läskigt seg hela dagen. Vi tjejer vaknade upp hos Bea och Virran vid 2-tiden, gick till max och käkade och sedan låg vi bara och slöade. Åt godis, pratade och senare beställde vi pizza. Åkte hem på kvällen, åt mer pizza och lite glass sedan somnade jag relativt tidigt. Idag har jag bara legat i sängen, kollat på satc och victoria's secret fashion show och vilat. Riktigt skönt med en vilo-helg ibland, det behövs. Nu ska jag kika vidare på satc och försöka få i mig nåt annat än glass i magen! PUSS mina fina!

Har haft den här låten i hjärnan i över en vecka nu, så passar på att lägga upp den här.


Kommentarer
Postat av: Sigmundsophia

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-05-15 @ 13:14:01
URL: http://sigmundsophia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0