earcuff

Jag kunde som vanligt inte sova i natt, så när klockan var runt 5 och jag hade kollat på film i flera timmar i sträck var jag galet rastlöst och kände för att börja pyssla! Resultatet ser ni nedanför, en "earcuff"! Örhängena går att byta ut och just nu har jag bara i ett litet örhänge där nere men personligen tycker jag det är snyggare att ha ett kors, en fjäder eller något liknande vilket jag hade förut idag! ^^ Tog hål nr 2 & 3 när jag gick i 5an men har inte haft i något örhänge sedan i 6an (hade från början 3 hål i rad där nere men det sista har växt igen) MEN jag tryckte igenom igår och det blev ju riktigt fint.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Assnyggt ! kan du inte berätta hur du gjorde den ??

2011-01-29 @ 19:28:41
Postat av: nathalie

tack! :) det är väldigt simpelt, ta två örhängen och "haka" bara på en kedja på stiften. superenkelt hah!

2011-01-29 @ 23:37:10
URL: http://jnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0