lista

Okej, alla andra fyller ju i dessa listor.. Sååå, why not? Har absolut ingenting bättre för mig ändå. Here we go!


Har året varit bra?
Det har varit både bra och dåligt. Mycket skratt, mycket tårar. Mycket lycka, mycket ångest. Mycket kärlek, mycket hat. Det har varit ett väldigt omtumlande år helt enkelt!

 

Höll du några utav dina nyårslöften?
Nej, men gör man någonsin det?

 

Tror du 2011 kommer bli lika bra?
Jag hoppas verkligen att 2011 kommer bli ett mycket bättre år!

 

Har du förlorat någon kompis detta året?
Nej, inte förlorat direkt. Har däremot tappat kontakten mer eller mindre  med väldigt många kompisar sedan jag tog studenten tyvärr..

 

Vad kommer du sakna från 2010?
Att gå i skolan och få ha sommarlov hah!

 

Nämn en positiv sak från 2010?
Tog studenten, det gillas.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, skor, alkohol, mat och cigg maybe?

 

Finns det någonting du ångrar med 2010?
Ja, det finns väl en hel del saker man ångrar. Stora som små grejer.

 

Lärde du dig något nytt under 2010?
Absolut!

 

Bästa köpet?
Oj! Det måste nog vara mina acne pistols-inspirerade skor! Love it.

 

Blev du kär i år?
Nix.

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4e juni, studenten!

 

Dog någon som stod dig nära?
Min gammelfarmor dog. Dock stod vi inte varandra så nära men..

 

Vilka länder besökte du?
INGET! Ångest..

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, hihi!

 

Vad var din största framgång 2010?
Att jag lyckades ta mig ur och överleva en extremt svår och jobbig
period i mitt liv, och att jag kämpade sönder med skolan i slutet.

 

Största misstaget?
Vissa människor är mina största misstag.

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj, vad svårt. Jag var nog ledsnare, sorgligt men sant.

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med mina vänner, åkt utomlands, sparat mer pengar.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar (hah), lagt onödig energi på fel människor och saker.

 

Hur tillbringade du julen?
Hos mormor och Percy (mormors man) hemma hos dom med
min mamma, bröder, gammelmormor och Percys bror.

 

Favoritprogram på tv?
Oj, tror helt ärligt att jag inte tittade på tv EN enda gång 2010!
Men det bästa var väl i så fall ung och bortskämd (tittade på svtplay!)

 

Bästa boken du läste i år?
Läste nog inte ens en hel bok 2010.. Haha! Men började ju på "14 till salu"
för någon vecka sen sådär, hade jag glömt! Nu blev jag påmind, vad bra. Ska läsa ikväl! :D

 

Största musikaliska upptäckten?
Ehöööö, ingen aning. Eller, började lyssna galet mycket mer på
älskade Johnossi och även Rihanna än vad jag gjort tidigare. LOVIELOVEEEE

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Minns inte. Var hemma, fick presenter och åt tårta antar jag.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Men åh, vad svårt. Mycket svart, som alltid,
men började även öppna ögonen för mer ljusa och söta kläder. Mycket smycken,
helst ringar och fina örhängen. 2010 var väl även året då jag började använda höga klackar
mycket mer ofta än tidigt. Äh, det här var skitsvårt. Jag vet inte.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm, ingen vän jag umgås med längre direkt men en gammal kompis blev!

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Eh.. Vet verkligen inte, vad svårt. Party with my pain - johnossi,
empire state of mind - jay z (säger bara peace and love -10 <3 omg)
Inga direkta "2010-låtar" men det har varit två låtar jag kommer förknippa med 2010.

 

De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte riktigt. Har väl egentligen inte träffat/lärt känna så många nya människor.
Men vissa människor från jobbet + människor jag träffat i somras.

 

SÅÅÅ. Det var jobbigt, nu förtjänar jag ett glas cola light! Visst? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0