sommar

Herregud, vad jag saknar sommaren! Ligger och tittar på gamla bilder och drömmer mig tillbaka. Fan, jag klarar inte av det här vädret som är nu. Man är så jävla deppig hela tiden och ful och blek är man också. Ja, jag saknar verkligen sol och värme. Men någonting jag saknar är att kunna umgås med mina vänner dag ut och dag in, festa, shoppa, festa ännu mer, grilla, mysa, sitta vid slottet och snacka skit och äta glass.. Fan, tänk att vi aldrig mer kommer ha ett sommarlov? Aldrig mer få vara lediga 10 veckor i sträck och bara njuta. Åh, jag saknar att gå i skolan. Eller nej, jag saknar att kunna träffa mina underbara vänner varje dag och jag saknar att aldrig mer få ha ett sommarlov haha..  OCH jag saknar att vara brun!! Och jag saknar festivaler.. ÅHHH




turkiet med mami -09


peace and love med julia -10


studenten -10, bästa dagen i mitt liv (kass kvalité, i know. bild från na.se)


yeah! -09


skolavslutning -09, det var pisskallt ute hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0