carrying a world of pain


En liten bild från i fredags haha.. Drog ut med Katarinas studentmössa.. dör!
Cyklade in i en joggande Daniel Adams-Ray tidigt på kvällen btw!

Hej!
Är på jobbet nu igen, efter att ha varit ledig hela helgen! Det var heeelt underbart att vara ledig hah.
I fredags körde vi en rejäl festkväll och på lördagskvällen tog jag det bara lugnt med mys. Och igår blev
det Stockholm över dagen. Shopping och grönalund som sagt, lovely! På hemvägen däremot började
 jag må riktigt dåligt och idag mår jag sämre än vad jag gjort på länge.. Inte nice att jobba när man
är sjuk.. Hade en test-brudmakeup imorse i alla fall, gick jättebra :) Nej, måste ta en ipren och sätta mig nu!
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0