16 år

Hittade någonting jag skrev för 4 år sen, att ha en gammal blogg med gamla inlägg är fantastiskt och intressant vissa dagar haha.
 
"Ibland undrar jag om det finns något slut på någonting? Eller ens en början? Jag sögs in i någonting som aldrig tycks få ett slut och tanken slår mig att det aldrig fick en riktig start heller. Den start vi fick var tårar, skrik och svek. En obefintlig tillit och krossade hjärtan. Livet blir inte alltid som man tänkt sig är vad som sägs, men jag börjar fundera på om någonting någonsin blir som man tänkt sig. Allt jag hoppats på är utom räckhåll och jag är livrädd. Jag tänker aldrig mer lita på någon, för jag tänker aldrig mer bli sårad. Jag har fått känna är slaget i magen som livet ibland bjuder en på och tänker inte ta emot fler slag nu. The only thing you can rely on, is that you can't rely on anything. Stäng av."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0