30/3

Just nu så är allting huller om buller i mitt huvud. Jag har svårt att sortera mina känslor och veta vad jag vill och känner, och allting blir rörigt. Vaknade imorse och var förkyld, varm och öm i kroppen hela huvudet kändes sådär tungt som det ibland kan göra. Bestämde mig för att idag är en sån dag då jag ska stänga av ljud och vibrationer på min mobil, låta alla lampor vara släckta, ta på mig hörlurar och försvinna in i min musik. Och det var precis så jag började min dag. Tills jag fick ett sms av min kära far, som frågade vart jag var. Va? Tänkte efter en stund. Helvete, är det idag det är påskafton? Som sagt är allting väldigt rörigt i mitt huvud just nu och jag hade varit bombsäker på att middagen var på söndag, absolut inte idag. Men det var den. Hoppade in i duschen och sminkade mig på 3 minuter. Väl framme hos pappa möttes jag av god mat och en massa folk. 18 personer närmare bestämt. Myste mest med Max (oj vad många ord på m) och blev så fruktansvärt varm i hjärtat. Älskade unge. Förundrades över hur man kan älska någon så liten så mycket? Hur kan han, som funnits i mitt liv under en sån kort period egentligen, påverka mig så himla mycket och ha så stor inverkan? Hur kan han ge så mycket kärlek och få mig att vilja ge mer kärlek än vad jag någonsin gett tidigare? Efter tusen pussar åkte jag hemåt. Och jag tänker inte tillbringa min kväll på något annat sätt än vad som var tänkt från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0