i will no longer apologize for your former lovers' mistakes

Hej på er! Sitter hemma just nu och har lunch från praktiken! Ska snart tillbaka och nu på eftermiddagen har jag 4 st klippkunder, så kommer nog komma hem runt 7 ikväll gissar jag på. Är riktigt trött idag, usch. Förresten får jag mina klänningar IDAG och inte i mitten av juli :D De hade kommit in i butik nu och hann hänga undan 2 st imorse som min bror är och hämtar nu :) Så fick ringa och avbeställa klänningarna och fick ist ett par skor av mami. Har redan haft de skorna en gång men de gick sönder första (!!!) gången jag använde dem så nu fick jag ett par nya av bästa mami ♥ Love it! Nu ska jag pallra mig tillbaka till praktiken! HUGS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0