my past is mine to keep, now who are you to question me?

HELLO! Nu är jag hemma igen, med superfina ben och fötter. Emma och jag gick och satte oss och solade/pratade på stan en sväng medans vi väntade på att börja. Mysi! Nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra en hårinpackning, var väldigt länge sen och det behövs verkligen! Idag bytte jag btw stav i tungan, från 20mm (läkstav) till 14mm, sjukt skönt och sån jävla skillnad haha. Skulle dock kunnat ha 12mm men får ta och byta någon annan gång! Måste köpa stav till min medusa också, den råkade jag käka upp för ett tag sen hah! Saknar den :( PUSS




Yesterday

Kommentarer
Postat av: tjena

kåt???? hehe ;);)

2010-04-20 @ 19:17:30
Postat av: moova

men trolli, jag har en stav du kan få låna till medusa om du villllll.

2010-04-20 @ 21:50:11
URL: http://www.moova.devote.se
Postat av: nathalie

ja, SKITKÅT!!! själv?

2010-04-20 @ 22:09:55
URL: http://jnathaile.devote.se
Postat av: bea

nelle är alltid hornygirl....

2010-04-21 @ 23:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0