"=!#=(%/)#=Q(%

Hej allihopa! Kom precis hem från min farmor och farfar där vi har varit och firat jul. Fick jättefina julklappar av alla och åt jättegod julmat! Nu ligger jag hemma i sängen och kokar av ilska. Vet inte vart jag ska ta vägen.. Skrev ju igår att min nya dator inte funkar som den ska? Touchpaden lever sitt egna liv till och från och nu har det börjat igen.. Datorn är köpt på onoff och tyvärr så har jag så otrolig dålig erfarenhet av de som jobbar där sedan tidigare så jag fasar inför imorgon då jag ska åka dit.. Blir väl att lämna in datorn och sen få tillbaka den 7 veckor senare då de fortfarande inte gjort ett piss åt den då de "inte hittade några fel" och så får jag betala 1000:- för det ändå.. Jaja, ska duscha nu sen försöka sova! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0