nuså

Är klar med ALLTING nu. I skolan, så sjukt skönt. Så nu har jag stressat ner lite. Väntar nu bara på the big day! På fredag smäller det, sjukt! Det enda jag behöver göra nu är småfix, till exempel färga löshåret (färgade det häromdagen, det blev BLÅTT haha), hitta ett kritvitt linne och sedan sola! Tyvärr är jag sjuk, och är livrädd för att bli ännu sjukare.. Det är ingen större fara nu men tänk om jag ligger deckad på studenten? Vore ju så typiskt mig.. När jag slutade nian, på kvällen, blev jag sjuk och det visade sig att jag och min dåvarande pojkvän fått körtelfeber, weei! Är alltid sjuk vid speciella tillfällen, men äh. Har ätit vitlök, druckit c-vitamin och vilat idag så det ska nog gå bra! Nu när jag stressat ner lite så kan jag blogga igen, kul att många fortfarande läser haha! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0