I MADE IT

Hej! Sitter på balkongen just nu och solar, lyssnar på bra musk och dricker fläderdryck. Njuter av livet helt enkelt. Det är jag värd idag känner jag. Som ni kanske minns gjorde jag et "to-do-list" här i bloggen för någon/några veckor sen. Har ni kikat på den nu? Trodde ALDRIG jag skulle klara att få allting gjort, men nu har jag bara en grej kvar att göra! Är faktiskt stolt över mig själv, även om jag inte gjort mitt bästa på allting har jag tagit tag i det och fått allt gjort trots att jag inte haft någon ork eller vilja egentligen. Så idsg ska jag njuta! Av solen. Av livet. Av ett glas vin! Jag kan känna en liten dos lycka just nu.

Igår btw, var jag hos emma. Vi pluggade till kl 1 och sedan satt vi på balkongen och pratade medan det blev ljust, åh <3 livet känns lite bätte och lättare för stunden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0