known from the city where no one believed in me

HEEEJ! Nu är jag hemma! Vi hade ingen jävla E-kurs som våra klasskompisar lurat i oss hah :( Så jag, julia och bea åkte dit i onödan hah. MEEEN, fick vänta en stund bara sen gjorde jag religionsprovet, gick helt okej! En sak till struken från listan, skönt! Nu ska jag ta tag i pluggandet igen.. Imorgon ska jag få lite till saker överstökade så ja, blir plugg hela kvällen! Känns som det enda jag skriver om just nu är skolan haha, men så får det bli nu ett tag antar jag.. Ska försöka hitta på något roligare inlägg till er också!

Efter skolan gick jag, Julia, Bea, Bella och emma och köpte kinamat (okej, bella köpte BK hah) och satte oss i en park och åt. Så himla mysigt när det är så fint väder :) Shoppade lite 2hand också, kan visa senare/imorgon!HUGS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0